Vodafone FreeZone ve eFootball™’dan Yeni İşbirliği


Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, gençlik markası Vodafone FreeZone ile oyun ve espordaki gelişimin en büyük destekçilerinden biri olmaya devam ediyor. Gençlerin oyun ihtiyaçlarını ve espor tutkularını desteklemeyi sürdüren Vodafone FreeZone, futbol simülasyon oyunu eFootball™ ile işbirliğine gitti. Bu yeni işbirliğiyle, FreeZone’lu gençler, eFootball™u paket internetlerinden harcamadan, hediye kazandıkları ek internetlerinden harcayarak oynayabilecek.

 

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin şunları söyledi: 

 

“Vodafone FreeZone olarak, hem oyun oynarken hem de oyun ekosistemiyle etkileşime geçerken ihtiyacı olabilecek tüm alanlarda gençlerin aklına gelen ilk marka ve tercih ettikleri operatör markası olmayı hedefliyoruz. Bu doğrultuda, halihazırda birçok faydayı barındıran ek FreeZone GB faydalarımıza bir yenisini daha ekliyor, oyun uygulamalarına özel FreeZone Güzellikler dünyasını genişletiyoruz.   AI ’24 rakamlarına göre, oyunseverlerin en çok tercih ettiği mobil oyun janralarından biri, geçtiğimiz yıl itibarıyla 4’üncü sırayla futbol janrası oldu. Yine aynı kaynakta, futbol janrası özelinde son 6 ayda en çok oynanan oyun eFootball™ olarak sıralamada yer aldı. Vodafone FreeZone olarak, gençlere internetinden harcamadan eFootball™ oyununu oynama fırsatı sunuyoruz. eFootball™ Ek GB Paketi faydasıyla, gençlerin oyun oynarken GB’larını dert etme endişesini ortadan kaldırıyoruz.”

 

Oyunsever gençlere ayrıcalıklar

 

Vodafone, oyunsever gençlere FreeZone paketleri içinde PUBG Mobile, Wild Rift, Free Fire gibi popüler oyun uygulamalarında kullanılabilecek ek GB’lar veriyor. Oyun içi harcamalarında da gençlerin yanında duran Vodafone, bu kapsamda tüm uygulama mağazalarındaki oyun ve oyun içi harcamalarda 100 TL indirim sağlıyor. Aynı zamanda envanter alışverişlerinde de FreeZone Dükkan platformunda indirimler sunuyor.

 

“eFootball™” hakkında

 

eFootball™, KONAMI’nin popüler oyun serisi “PES”in yeniden markalandırmasıydı. Bu değişiklik, yeni bir futbol oyunu motorunun eklenmesi, oynanıştaki ilerlemeler ve oyunun tüm uyumlu cihazlarda “oynaması ücretsiz” olarak yeniden şekillendirilmesinin yanı sıra markanın da değişmesiyle büyük bir ileriye doğru atılım anlamına geliyordu. 

 

eFootball™ bugüne kadar dünya çapında 800 milyondan fazla indirmeye sahip, sürekli gelişen bir platform. 

 

“eFootball”, “e-Football” ve “eFootball logosu” Konami Digital Entertainment Co., Ltd.’nin Japonya ve diğer ülke veya bölgelerdeki tescilli ticari markaları veya ticari markalarıdır.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir